Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace fitness centra Nolimits
Jahelková, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
v českém jazyce: Název: Marketingová komunikace fitness centra Nolimits Cíle: Cílem práce je analýza a zhodnocení současné marketingové komunikace fitness centra Nolimits a vytvořit návrh na její zlepšení. Metody: V práci jsem použila kvalitativní výzkum ve formě polo-strukturovaného rozhovoru, strukturovaného rozhovoru s dotazníkovým archem, monitoringu sociálních sítí a analýzy interních dokumentů Výsledky: Závěrem této práce je, že marketingová komunikace fitness centra Nolimits naplňuje svůj účel, ale je zde prostor pro její zefektivnění. Výstupem je zlepšení stávajících a návrh nových komunikačních nástrojů. Zejména se jedná o lepší využití sociálních sítí a internetových stránek. Dále návrh obsahuje zlepšení ve školení zaměstnanců a s ním související osobní prodej, návrh nové brožury, přepracování videoklipu a využití guerilla marketingu a event. marketigu. Klíčová slova: Fitness, sport, propagace, milon circle, osobní prodej

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.